02 July 2009

Baby-sitting

...

- Vrei să fim globuleţe?
- Aş vrea, dar va trebui să desenezi mai multe modele ca să-mi pot alege.Fac şi eu asta pentru tine.
- Eu fac multe.Să le fac rotunde pe toate?
- Le desenezi cu ce forme doreşti şi le colorezi cum îţi place.
- Da' nu te mai uita la foaia mea!
- :)) Bine, cât desenăm, stăm spate-n spate.
- Da’ eu pot să mă uit la foaia ta ?
- Poţi, dar numai pe furiş.
....
- Eu sunt gata, spune tu prima care globuleţ eşti.
- Păi, ia să văd ...toate-mi plac, da’ parcă ăsta cu mult albastru seamănă cu mine.
- :)) Nu seamănă!Bluza ta e portocalie, eşti un globuleţ portocaliu.
- Cum de nu m-am gândit ?Mmm...e bine-aşa, îmi place să fiu un globuleţ portocaliu.Acum alege tu.
- Eu vreau să fiu două globuleţe.Pot?
- Poţi, dar numai dacă se potrivesc.Uite-te la forme şi culori şi gândeşte-te.
....
- Gata, eu vreau să fiu globuleţul cu mingea şi cu soarele.
- Păi spune-mi.
- Ce ?
- Cum se potrivesc.
- Sunt rotunde şi...
- Aşa..
- Verde cu galben cu portocaliu se potriveşte.

:)

No comments:

Post a Comment

Strada ca o iluzie/The street as an illusion

pe Liternet.ro   I make movies in my head about what some people who pass me on the street are thinking. I don't know them and yet I wa...